Felső menü > KÖZBESZERZÉS > Finanszírozási konstrukciók

Finanszírozási konstrukciók


Bérleti szolgáltatásaink

A Bravogroup Office széles körben kínálja rövid- és hosszú távú bérleti konstrukcióit cégek és közbeszerzésben vásárló intézmények részére egyaránt. Kedvezményes feltételek mellett bérelhetnek tőlünk fénymásoló, nyomtató és multifunkciós berendezéseket, valamint vizuáltechnikai eszközöket.

Fontos tudnivalók a bérleti szolgáltatásokkal kapcsolatban:

1. Kihelyezett gépeinkhez a Megrendelő igénye szerint technikusi szolgáltatást biztosítunk Budapesten és vidéken egyaránt.

2. A másolást és nyomtatást biztosító eszközök helyszínre és visszaszállításáról cégünk gondoskodik, vizuáltechnikai eszközök bérlete esetén a szállítást a Megrendelő átvállalhatja.

3. Rendezvényeinek problémamentes - technikai - lebonyolítása érdekében kérjük, idejében jelezze felénk a lekötni kívánt berendezés paramétereit!

Szolgáltatásaink:

Fénymásoló és nyomtató berendezések bérlete:

-
Hosszú távú (36-48 hónapos), kedvezményes bérleti konstrukcióval kínáljuk kihelyezésre és működtetésre az eszközöket. A szolgáltatásnak havi alapdíja van, mely magában foglalja már egy adott példányszám teljes másolási és nyomtatási költségét is. Az adott példányszámon felüli másolatokért, nyomtatásokért utólag - csak a másolati, nyomtatási példányszámtól függő összeget - szükséges fizetni. Ennek eredményeként a gép összes költsége előre tervezhető, és biztosított a folyamatos, üzemképes működtetés.

- Rövid távú (1-2 hetes) bérleti konstrukció, amely lehetővé teszi a gépek oktatás vagy bemutató céljából történő kihelyezését. Az elszámolás itt utólag, a másolt, nyomtatott példányszámok mennyisége alapján történik.

Vizuáltechnikai eszközök bérlete:

- Eseti rendezvények, prezentációk teljeskörű vizuál- és hangosítástechnikai lebonyolítását szolgáló berendezések 1-4 napra történő kihelyezése

Outsourcing konstrukció

Csakúgy, mint a legtöbb vállalatnál, Önöknél is a legtöbb tevékenységi területen megoldható a pénzügyi lehetőségek ésszerűbb és gazdaságosabb felhasználása. A másolási feladatok nélkülözhetetlenek az irodákban, de ezen költségek lényegesen csökkenthetőek vagy átcsoportosíthatóak.


Tulajdonképpen mi is az, amire irodai munkája során Önnek leginkább szüksége van?


Mi úgy ítéljük meg, hogy megfelelő helyen és időben kifogástalan minőségű másolatokra. Minden bizonnyal szívesen lemondana a fénymásoló berendezések vásárlásával és üzemeltetésével járó gondokról, ha erre lehetősége kínálkozna. A Bravogroup Rendszerház Kft. átfogó másológép működtetési megoldást kínál, melynek Nyugat-Európában már hagyományai vannak, Magyarországon pedig jelentős referenciákkal rendelkezik. Ajánlatunk a következő lépéseket foglalja magában:

I. Mi visszavásároljuk az Ön használt, vagy akár újonnan beszerzett másológépeit is, így nemcsak hogy megszabadulhat régi és költséges üzemeltetésű fénymásoló gépétől, de azonnal likvid forráshoz jut, így nem szükséges új berendezésekbe invesztálnia.

II. Szakembereink részletes felmérést készítenek az Ön cégének másolással kapcsolatos igényeiről. Az Önökkel való együttműködés és a szakembereink tapasztalatainak felhasználásával ajánlatot teszünk a fénymásoló géppark optimalizálására, illetve megszervezzük alkalmazottaik képzését azok működtetéséhez.

III. Cégünk ajánlatot tesz egy átfogó másológép működtetési szolgáltatásra, melynek fő jellemzői a következők:
a. A teljes másológép állomány költségeit csak az elkészített másolatoknak megfelelően kell fizetniük.
b. A fénymásolatok díja az együttműködésünk ideje alatt (a fénymásolópapír árának kivételével) már tartalmazza a fénymásológépekkel kapcsolatos valamennyi költséget - úgy, mint szerviz, fenntartás, karbantartás, alkatrészek cseréje.

Az általunk felajánlott szolgáltatás előnyei a következők:

I. Ajánlatunkat Önnek Canon fénymásológépekre dolgoztuk ki, melyek üzembiztossága, korszerűsége a világon egyedülálló.

II. Az Ön cége szabadon rendelkezik az általunk visszavásárolt gépekből származó pénzösszeg felett. Nincs kötelezettség új gépek vásárlására. Likvid forráshoz jut a meglévő, elavult géppark értékesítése révén.

III. A költségek előre kiszámíthatóak, tervezhetőek nem kell váratlan szerviz és fenntartási költségektől tartaniuk. Az irodatechnikai berendezésekkel kapcsolatos kiadásokat költségként számolhatja el. A fizetendő díjakat devizában rögzítjük (természetesen forintban fizetendő), így a futamidő alatt váratlan áremelkedéssel nem kell számolniuk.

IV. Rugalmas rendszerünk a változó igényekhez alkalmazkodik, így lehetővé teszi a berendezések helyszínek közötti mozgatását, és szükség szerint - ha a növekvő példányszám ezt indokolja - a berendezések nagyobb teljesítményűre történő lecserélését.

Telefon: +36 1 469-6267
Fax: +36 1 469-6270


Amennyiben kérdése merül fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot:


Bravogroup Document Solution logó
Bravogroup Telecom Solution logó
Bravogroup Visual Solution logó