Szerviz

Fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, multifunkciós készülékek, projektorok szervizelése magas színvonalon az ország egész területén.


Eseti szerviz-szolgáltatásaink

Eseti karbantartás: A Bravogroup Office az ország egész területén vállalja, hogy az irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek, projektorok) - gyártó által előírt, terhelési ciklusszámtól, vagy időtartamtól függő - kötelező karbantartási feladatait elvégzi. (A karbantartási feladatok elmulasztása a garancia elvesztésével, rejtett hibák kialakulásával, élettartam megrövidülésével járhat!)

Eseti javítás: A Bravogroup Office az ország egész területén vállalja, hogy az irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek, projektorok) meghibásodása esetén 24 órán belül (kérésre akár korábban is), ügyfelünk telephelyén megkezdi a hiba elhárítását.

Kellékanyag-ellátás: A Bravogroup Office az ország egész területén rövid határidővel vállalja irodatechnikai (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek) berendezések kellékanyagainak, kiegészítőinek szállítását.

Ügyfeleink igénye szerint vállaljuk ügyelet biztosítását eseti jelleggel, például rendezvények, hétvégi, munkaidőn túli események műszaki támogatását.

 

Szerződéses szolgáltatásaink

Eseti jellegű javítások, karbantartások, kellékanyagok és kiegészítők szállításán kívül, szervizünk szerződéses feltételek mellett vállalja, egyedi berendezésektől kezdve, teljes gépparkokat átfogó szolgáltatások nyújtását az alábbi szerződések szerint:

 

Átalánydíjas Karbantartási Szerződés (ÁKSZ)

Havi átalánydíj ellenében a Bravogroup Office garancia időn belül, illetve azon túl elvégzi a gyártó által az adott berendezésre vonatkozóan meghatározott terhelési ciklusszámonként (másolat, nyomat, beolvasás szám, üzemóra stb.), vagy adott időközönként szükséges kötelező karbantartást, ami magába foglalja a kívül és belül lerakódott szennyeződések eltávolítását, az alapvető beállítások ellenőrzését és a gép tesztelését.

 

Átalánydíjas Karbantartási és Javítási Szerződés (ÁKJSZ)

Az ÁKSZ-en túlmenően az ÁKJSZ tartalmazza az esetlegesen felmerülő javítások, kopó, nem kopó alkatrészek cseréjének munkadíjait is. Ebben az esetben szerződött partnereinknek az átalány díjon felül csak a felhasznált alkatrészek, és kellékanyagok árát kell külön megtéríteniük. Tehát az átalánydíj tartalmazza a megyeszékhelyekre vonatkozó kiszállási díjakat (kivétel ez alól a projektorok javítása, amely csak a budapesti kiszállásokat foglalja magába), a karbantartások, illetve a javítások munkadíját.

 

Teljes körű Üzemeltetési Szerződés (TÜSZ)

E szerződés keretében a Bravogroup Office garanciális időn belül, illetve azon túl, a lemásolt/nyomtatott/beolvasott példányszámok alapján kiszámlázott díjért - a papír, tűzőkapocs, illetve a villamos energia kivételével - minden a másológép üzemeltetéséhez szükséges szolgáltatást biztosít:

  • biztosítja, és kiszállítja a kellékanyagokat (festék);
  • elvégzi a karbantartásokat;
  • kicseréli a gyár által előírt terhelési ciklusszámok elérésekor a szükséges kopó alkatrészeket;
  • meghibásodás esetén elhárítja a hibát, és ha szükséges kicseréli a meghibásodott alkatrészt;
  • ha a másológép a helyszínen azonnal nem javítható, cseregépet biztosít a javítás idejére.

A szolgáltatás előnyei:

  • A berendezések működési költségei a felhasználói szokások ismeretében pontosan tervezhetőek, nincs előre nem látható kiadás.
  • A rendszeres karbantartásoknak, javításoknak köszönhetően, a berendezések kényszerű állásideje minimálisra csökken, míg élettartamuk meghosszabbodik.
  • A partner mindig ugyanazon, magas színvonalú szolgáltatást kapja, így kiküszöbölhetők a különböző szolgáltatók által nyújtott, a változó szolgáltatási minőségekből adódó egyéb veszteség faktorok (idő, felesleges erőforrás felhasználás, üzemidő kiesés stb.).
  • Megállapodás jöhet létre az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő megjelenési időről, valamint arról, hogy szükség esetén a Bravogroup Office munkaidején kívül eső időben kell a javítást elvégezni. Ezeket az extra szolgáltatásokat felár ellenében vállaljuk.
  • A szerződéssel rendelkező ügyfeleink fénymásoló gépét új fénymásoló vásárlása esetén emelt áron vásároljuk vissza, tekintettel arra, hogy ezek a berendezések a rendszeres karbantartás és javítás miatt nagyobb piaci értékkel rendelkeznek.


Amennyiben kérdése merül fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot:


Bravogroup Document Solution logó
Bravogroup Telecom Solution logó
Bravogroup Network Solution logó
Bravogroup Visual Solution logó